ساخت بسته ترکیبی دلخواه با طرح بسته بساز همراه اول

احتمالا تا به حال تجربه ی مصرف اینترنت با تعرفه ی آزاد را داشته اید و شاهد هزینه ی هنگفت آن شده اید هزینه ای که باعث میشود ما حتی بسته ی اینترنتی رزرو داشته باشیم تا به محض اتمام بسته، بسته ی اینترنتی رزرو برایمان فعال گردد در مورد تعرفه ی مکالمه نیز این داستان برقرار است اما خوشبختانه تعرفه ی مکالمه به صورت آزاد آنقدر زیاد نیست که افراد از آن دوری کنند و اگر بسته ی مکالمه ای را به هر دلیلی فراموش کنند دچار خسارت زیاد شوند

در این میان بسته هایی وجود دارند که ما آنها را به نام بسته های ترکیبی میشناسیم که شامل بسته ی مکالمه + بسته ی اینترنتی هستند که چون این بسته ها محدودند نمیتوانند تمامی سلیقه ها را ارضا کنند به این دلیل همراه اول از طرحی به نام طرح بسته بساز رو نمایی کرده که در ادامه به معرفی آن می پردازیم 

پیشنهاد طرح ها و سرویس های اقتصادی و متنوعی که کاملا بر اساس الگوی مصرف مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می باشد، از جمله کارهایی است که اپراتور همراه اول با هدف جلب رضایت بیشتر مشترکین انجام داده است.

 

طرح بسته بساز همراه اول

 

علاوه بر ایجاد تنوع در معرفی طرح و بسته ها متناسب با نیاز مشترکین ، اپراتور همراه اول فرصتی جدید و طلایی برای هر کدام از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود ایجاد کرده که در صورت تمایل می توانند بسته ترکیبی دلخواه خود را بسازند. این طرح که با نام " طرح بسته بساز همراه اول " شناخته می شود، قابلیت تطابق با نیاز و مصرف هر کاربر را به طور جداگانه داشته و هر کاربر می تواند یک بسته کاملا منحصر بفرد و مخصوص داشته باشد.

با استفاده از این طرح همه مشترکین سیم کارت همراه اول (سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول) می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود بسته های ترکیبی که حاوی حجم دلخواهی از اینترنت ، مکالمه و پیامک باشند را ساخته و از آن استفاده نمایند. بنابراین مشترکین باید برای مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی خود، بسته مورد نظر را کاملا متناسب با مصرف و نیاز خود طراحی کرده و در انتخاب هر بخش نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

 

در طراحی بسته های ترکیبی دلخواه، لازم است مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول موارد زیر را مد نظر قرار دهند:

 

·        بسته های دلخواه به صورت 30 روزه شامل سه بخش مکالمه، پیامک و اینترنت می باشند که حجم هر بخش مطابق با سلیقه و نیاز مشترک انتخاب می گردد.

·        بخش مکالمه و پیامک این بسته های ترکیبی برای ارتباطات درون شبکه می باشد و مکالمه و ارتباطات خارج از شبکه با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

·        امکان فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با سایر بسته های ترکیبی ( بسته های گلخانه، بسته های قیمتی و یک بسته دلخواه دیگر ) وجود ندارد.

·        فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک وجود داشته و در صورت فعال سازی اولویت با بسته ای خواهد بود که زودتر به اتمام می رسد.

·        بسته های دلخواه، بسته رزرو پیش فرض ندارند.

·        هیچ یک از اجزای بسته دلخواه دارای تمدید خودکار نیستند.

·        در صورتی که حجم یکی از بخش های ترکیبی (مکالمه، پیامک یا اینترنت) زودتر از حجم سایر بخش های بسته دلخواه و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد و مشترک بسته دیگری از این نوع نداشته باشد، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام بسته دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه می گردد.

·        پیامک های مربوط به اتمام زمانی (24 ساعت و یا 1 ساعت قبل از اتمام باندل)، اتمام حجمی هر کدام از بخش ها ( مکالمه، پیامک و اینترنت) و اتمام 85% حجم بسته اینترنت همانند سایر بسته های ترکیبی برای مشترک ارسال می گردد.

 

"طرح بسته بساز همراه اول "به دلیل قابلیت طراحی بسته های جداگانه و متنوع، به خوبی نشان می دهد که این اپراتور همیشه به نیازهای کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود توجه دارد . قطعا انتخاب بسته ترکیبی دلخواه؛ برای مشترکینی که فکر می کنند خودشان بهتر از هرکس دیگری توانایی مدیریت هزینه های مربوط به ارتباطات را دارند، بهترین گزینه خواهد بود. زیرا با شناخت درست و آگاهانه از میزان مصرف، هر مشترک می تواند به راحتی اقتصادی ترین طرح مخصوص به خود را ساخته و از سرویس های بی نظیر همراه اول لذت ببرد

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


میانبر #100* همراه اول

از آنجایی که اینترنت سیم کارت قوی ترین اینترنت موجود در سطح کشور میباشد و از طرفی دیگر بیشتر ارتباطات از طریق اینترنت صورت میگیرد و اراد دیگر با سیم کارت ها به دلیل فضای مجازی سروکار دارند بدیهی است که نیاز به پشتیبانی قوی از جانب اپراتور داشته و از طرفی دیگر نیاز دارند که بتوانند به راحتی بسته ی اینترنتی دلخواه خود را فعال کنند اپراتور همراه اول که بیشترین مخاطبین را در کشور دارد این امکان را فراهم کرده تا شما با یک کد دستوری ساده بسته ی مورد نظر خود را خریداری کنید

همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشتاز تلاش نموده است تا برای سهولت و رفاه حال کاربران از کد های دستوری یا همان USSD برای انجام عملیات های مختلفی مانند خرید بسته های اینترنتی، انتقال شارژ، افزایش اعتبار سیم کارت، شارژ همراه اول و ... استفاده کند. بنابراین مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول دائمی آن می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملا رایگان از این خدمات بهره مند گردند. کار با این کدهای دستوری بسیار آسان است و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به آسانی و بدون دسترسی به اینترنت از این خدمات بهره ببرند.


با توجه به این که کدهای دستوری از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مانند میانبری سبب سهولت و سرعت بیشتر انجام امور میگردند، فقط کافیست مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن کد های اصلی سامانه خدمات را به خاطر بسپارند. یکی از پرکاربردترین کدهای دستوری همراه اول که دسترسی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به اینترنت را بسیار آسان می کند کد دستوری #100* می باشد.


درخت 100 یا همان درگاه خدمات جامع اینترنت همراه اول امکان دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول را برای کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم کرده است . به همین خاطر مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بدون دغدغه و تنها با شماره گیری کد دستوری #100* نسبت به استعلام وضعیت اینترنت، خرید بسته، حجم اینترنت سیم کارت و... اقدام نمایند.


 


در ادامه کدهای دستوری مربوط به این درگاه که قطعا مورد نیاز کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشد را خواهید دید:


عنوان

کد دستوری

راهنما

19#*100*

تنظیمات

12#*100*

حساب

1#*100*

استعلام اینترنت

10#*100*

فعال سازی

1#1*100*

لغو تمدید

18#*100*

کوتاه مدت

3#*100*

یک روزه

31#*100*

هفت روزه

32#*100*

ساعات مشخص

33#*100*

سی روزه

2#*100*

بلند مدت

4#*100*

دو ماهه

41#*100*

سه ماهه

42#*100*

چهار ماهه

43#*100*

شش ماهه

44#*100*

یک ساله

45#*100*

ویژه

6#*100*

ویژه مشترکین جدید

61#*100*

همراهی

62#*100*

دوشنبه سوری

64#*100*

کد هدیه

65#*100*

فعال سازی

651#*100*

راهنما

652#*100*

انارستان

66#*100*

 


 


البته مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به سایت همراه اول و یا نصب اپلیکیشن همراه من نیز از کلیه خدمات همراه اول مطلع و بهره مند گردند.


 


منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هدیه ی 250 هزارتومانی همراه اول به دانشجویان

از سیم کارت های دانشجویی می توان به یکی از بهترین طرح های همراه اول اشاره کرد چرا که در مرحله ی اول از تعرفه ی بسیار خوبی برخوردار است و در مراحل بعدی شامل طرح ها و تخفیفات مقرون به صرفه ای میشود که تمامی افراد را وسوسه به خریداری و راه اندازی آن میکند اما متاسفانه فقط تعداد محدودی از افراد توانایی خرید آن را دارند و باید شرایط سنی و تحصیلی را داشته باشند که البته این شرایط سختگیرانه نیست و با توجه به امکانات خوب این سیم کارت منصفانه است

ما در این محتوا به بهترین امکانات سیم کارت دانشجویی همراه اول میپردازیم

 

 بسته خوشامد سیم کارت های دانشجویی

 

تقریبا می توان گفت تمامی اپراتور ها اعم از همراه اول ایرانسل و رایتل برای سیم کارتهای دائمی و اعتباری خود بسته های خوشامد در نظر گرفته اند که سیم کارت دانشجویی همراه اول نیز جز این سیم کارت ها قرار دارد و بسته ی خوشامد این سیم کارت شامل موارد زیر است : 

 

     4 هزار تومان اعتبار اولیه 

     ۱۰ هزار تومان هدیه اولین شارژ 

     1 گیگ اینترنت یک ماهه

     100 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان یک ماهه 

     ۲۴ گیگ اینترنت ۶ ماهه

 

با فعال سازی سیم کارت دانشجویی تمامی موارد بالا برای شما فعال میشود.

 

قیمت مناسب سیم کارت اعتباری دانشجویی

 

اگر اندکی پیگیر بازار سیم کارت باشید متوجه خواهید شد که سیم کارت ها  از قیمت به نسبت بالایی برخوردارند اما با این حال قیمت سیمکارت های اعتباری دانشجویی ۲۰ هزار تومان است که این رقم با آغاز سال تحصیلی جدید به 10 هزار تومان کاهش پیدا کرده یعنی شما با پرداخت مبلغ 10 هزار تومان میتوانید صاحب سیم کارت اعتباری همراه اول شوید و با مراجعه به سایت همراه اول این سیم کارت را خریداری کنید یا به مراکز فروش و خدمات همراه اول مراجعه کنید.

در صورتی که به صورت آنلاین سیم کارت دانشجویی را خریداری کنید هزینه ی ارسال رایگان میباشد.

 

هدیه ی ویژه ی روز دانشجو

 

مواردی که ذکر شد در حالت کلی برای سیم کارت های دانشجویی وجود دارد اما در حال حاضر اپراتور همراه اول هدیه ی ویژه ای را به مناسبت روز دانشجو در نظر گرفته است و آن هم اعتبار 250 هزار تومانی میباشد که شامل تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت اعتباری دانشجویی میتوانند از این هدیه استفاده نمایند.

اگر مشترک سیم کارت دانشجویی همره اول میباشید تا پایان ماه آذر فرصت دارید که به سایت آکادمی همراه اول به آدرس www.hamrah.academy مراجعه کرده و با ثبت نام هدیه ی خود را دریافت کنید

اگر شما دانشجو هستید و بین 18 تا 35 سال سن دارید و هنوز دارای سیم کارت همراه اول دانشجویی نمیباشید (هر شخص تنها یکبار می تواند این سیم کارت را برای خود فعال کند) با یکی از روش های ذکر شده این سیم کارت اعتباری را تهیه کرده و هدیه نهایتا 4 روز پس از فعالسازی به شما تعلق میگیرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


همراه اول 36 اپراتور جدید را به شبکه رومینگ بین‌الملل خود افزود

از آنجایی که اپراتور همراه اول اولین اپراتور کشور است طبیعی است که بیشترین پوشش دهی شبکه ای در سراسر کشور را داشته باشد و مخاطبین همراه اول با کمترین مشکل آنتن دهی رو به رو شوند هرند اپراتور های دیگری مانند ایرانسل نیز پوشش دهی بالایی دارد و مخاطبین سیم کارت ایرانسل دچار اتفاقاتی مانند از بین رفتن دسترسی به شبکه نمی شوند، اما همراه اول در صدر لیست پوشش دهی قرار دارد در سطح بین الملل نیز چنین است یعنی همراه اول تمامی تلاش خود را میکند تا به افزایش شبکه ی رومینگ خود مخاطبین سیم کارت های همراه اول را در سرتاسر جهان آسوده کندو سیم کارت همراه اول اولین گزینه برای انتخاب سفرهای خارجی باشند

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت و دیتا، هنگام مسافرت خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.

به همین خاطر اپراتور داخلی کشور مبدا با اپراتور خارجی مذاکره کرده و قراردادی منعقد می کنند تا اپراتور خارجی در ازای دریافت هزینه ای به کاربران اپراتور داخلی در کشور مقصد سرویس ارائه دهند، که این هزینه در قبال اتصال مشترک به برج های مخابراتی اپراتورهای کشور مقصد و بهره مندی از خدمات آنها می باشد. البته روشن کردن گوشی هوشمند و دریافت پیامک در تعرفه رومینگ بین الملل تمام اپراتورها، رایگان می باشد.

گزارشات نشان می دهد که توافق جدیدی بین اپراتور اول تلفن همراه ایران با اپراتورهای خارجی، منعقد شده است که بر اساس آن همراه اول توانسته با اضافه کردن 31 کشور جدید به جدول کشورهای طرف قرارداد، تعداد این کشورها را از 54 کشور به 85 کشور افزایش داده و در جهت رفاه حال مشترکین سیم کارت های اعتباری خود گامی اساسی بردارد. بنابراین تعداد شبکه های خارجی که مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند از آن استفاده نمایند از 103 اپراتور به 139 اپراتور خارجی افزایش پیدا کرد.

 از مزایای فوق العاده این قرارداد افزایش قابل ملاحظه شبکه های قابل استفاده برای سیم کارت های اعتباری همراه اول می باشد که با کاهش هزینه های مشترکین سیم کارت اعتباری، دایره ارتباطاتی آنها را بسیار گسترش بخشیده و به آنها فرصت بهره مندی آسان و سریع از خدمات خاص و کاربردی همراه اول را داده است.

 بنابراین مشترکین سیم کارت های اعتباری که قصد سفر به خارج از کشور را داشته و نمی خواهند از کشور مقصد سیم کارت تهیه کنند، می توانند به راحتی با "امکان شارژینگ آنلاین سیم کارت های اعتباری همراه اول" از این خدمات منحصر بفرد بهره مند شوند. البته مشترکین اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری #29*10* و یا ارسال پیامک 29 به سرشماره پیامکی 10 از فعال یا غیر فعال بودن این سرویس مطلع شده و در صورت نیاز برای فعال سازی آن اقدام نمایند.

در حال حاضر 271 اپراتور تلفن همراه در 112 کشور( 40 کشور آسیایی،39 اروپایی،28 آفریقایی، 4 آمریکایی و 1 اقیانوسیه) طرف قرارداد سیم کارت های دائمی همراه اول می باشند که مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول نیز می توانند با بهره مندی از امکان" شارژینگ آنلاین سامانه صورتحساب همراه اول، " از این خدمات بهره مند شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


بسته های اینترنت شبانه رایتل

بسته های اینترنت شبانه رایتل

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور و جوان ترین اپراتور کشور شناخته میشود که نسبت به اپراتور های  دیگر از مخاطبین کمتری برخوردار است و تازه دارد روند رو به رشد خود را طی میکند و برای اینکه بتواند  مخاطبین خود را افزایش دهد برند خود را تقویت کند دست به افزایش امکانات و کاهش هزینه ی اینترنت و مکالمات زده از این رو ما شاهد تعداد بالایی بسته ی اینترنتی اقصادی و مرون به صرفه از جانب این اپراتور هستیم بسته هایی که دارای ساعت محدود استفاده اند و در عوض از قیمت خوبی برخوردارند و یا بسته هایی که تایم استفاده از آنها بسیار محدود است اما محدودتی در حجم ندارند و بسیار مناسب برای دانلود فیلم میباشند

 

در حال حاضر سیم کارت  دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل در کنار کیفیت بهتر مکالمه، سرعت اینترنت بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، چرا که به لطف اجرای طرح رومینگ ملی، سیم کارت رایتل از زیرساخت ها و پوشش شبکه همراه اول و ایرانسل بهره مند شده و کاربران رایتل یک پوشش سراسری را تجربه می کنند.

اپراتور رایتل مانند هر اپراتور دیگری در تلاش است تا در جهت کاهش هزینه های کاربران، بسته های اینترنتی متنوعی را طراحی کرده و در اختیار مشترکین خود قرار دهد. با توجه به این که رایتل در طراحی بسته ها به نیاز و سلیقه مشترکان دقت کافی داشته است، تنوع این بسته ها بسیار بیشتر از بسته های پیشنهادی همراه اول و ایرانسل می باشد، بنابراین لازم است کاربران با آگاهی و اشراف کامل نسبت به جزئیات بسته ها به انتخاب طرح مفیدتر اقدام نمایند. 

 

کاربران رایتل برای خرید و فعال سازی بسته ها می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

خرید از طریق اپلیکیشن رایتل من

از طریق سامانه پیام کوتاه 2020

خرید از طریق وب سایت رایتل

از طریق کد دستوری #200* ( USSD برای سیم کارت های دائمی و اعتباری)

خرید از طریق سامانه رایتل من

خرید حضوری در فروشگاه های رایتل

 

بسته های اینترنت رایتل که به صورت هدیه، روزانه و شبانه بوده نه تنها از قیمت های مناسبی برخوردار می باشند بلکه برای ساعاتی که حجم ترافیک سبک تر است، به همراه هدایای مقرون به صرفه ای پیشنهاد می گردند. بسته های پرطرفدار شبانه رایتل نیز معمولا در کنار بسته های روزانه به صورت ترکیبی پیشنهاد می شوند و از تنوع خوبی نیز برخوردارند.

 درجدول ذیل بسته های خاص همراه با هدیه های شبانه آنها قابل مشاهده می باشد:

 

بسته های ترکیبی با هدیه شبانه

 

نام بسته

اعتبار (روز)

هدیه

قیمت (ریال)

نوع سیم کارت

100 گیگابایت

365 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

2200000

اعتباری

100 گیگابایت

365 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

2200000

دیتا

100 گیگابایت

365 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

2200000

دائمی

75 گیگابایت

180 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

1750000

اعتباری

75 گیگابایت

180 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

1750000

دیتا

75 گیگابایت

180 روز

به همراه 25 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

1750000

دائمی

25 گیگابایت

90 روز

به همراه 10 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

750000

اعتباری

25 گیگابایت

90 روز

به همراه 10 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

750000

دیتا

25 گیگابایت

90 روز

به همراه 10 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

750000

دائمی

35 گیگابایت

90 روز

به همراه 15 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

950000

اعتباری

35 گیگابایت

90 روز

به همراه 15 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

950000

دیتا

35 گیگابایت

90 روز

به همراه 15 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

950000

دائمی

15 گیگابایت

90 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

550000

اعتباری

15 گیگابایت

90 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

550000

دیتا

15 گیگابایت

90 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

550000

دائمی

28 گیگابایت

60 روز

به همراه 14گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

840000

اعتباری

28 گیگابایت

60 روز

به همراه 14گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

840000

دیتا

28 گیگابایت

60 روز

به همراه 14گیگا بایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

840000

دائمی

20 گیگابایت

30 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 3 تا 9 صبح

499000

اعتباری

20 گیگابایت

30 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 3 تا 9 صبح

499000

دیتا

20 گیگابایت

30 روز

به همراه 5 گیگا بایت هدیه ساعت 3 تا 9 صبح

499000

دائمی

10 گیگابایت

30 روز

به همراه 2 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

289000

اعتباری

10 گیگابایت

30 روز

به همراه 2 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

289000

دیتا

10 گیگابایت

30 روز

به همراه 2 گیگابایت هدیه ساعت 2 تا 7 صبح

289000

دائمی

 

از لحاظ ترافیکی بسته های هدیه و روزانه بیشترین اولویت را دارند یعنی اگر در بسته ترکیبی ترافیک بخش روزانه به پایان برسد، از ترافیک بخش شبانه کم شده و به آن اضافه می شود.

به طور کلی سرعت اینترنت در مناطق مختلف متفاوت بوده و تغییر در سرعت اینترنت بر اساس منطقه و ترافیک وجود دارد.

بسته های پیشنهادی رایتل ویژه ساعات پایانی شب نیز از تنوع بالایی برخوردار است که کاربران می توانند بسته به نوع نیاز خود و بهای پرداختی، مناسب ترین بسته را انتخاب نمایند.

 

بسته های شبانه رایتل

 

نام بسته

اعتبار (روز)

نوع بسته

قیمت

نوع سیم کارت

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

اعتباری

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دیتا

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دائمی

10 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

80000

اعتباری

10 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

80000

دیتا

10 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

80000

دائمی

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

اعتباری

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دیتا

30 گیگابایت

30 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

90000

دائمی

3 گیگابایت

7 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

20000

اعتباری

3 گیگابایت

7 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

20000

دیتا

3 گیگابایت

7 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

20000

دائمی

1 گیگابایت

1 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

8000

اعتباری

1 گیگابایت

1 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

8000

دیتا

1 گیگابایت

1 روز

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

8000

دائمی

نامحدود

4 ساعت

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

35000

اعتباری

نامحدود

4 ساعت

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

35000

دیتا

نامحدود

4 ساعت

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

35000

دائمی

نامحدود

30 دقیقه

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

6000

اعتباری

نامحدود

30 دقیقه

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

6000

دیتا

نامحدود

30 دقیقه

ویژه ساعات 2 تا 7 صبح

6000

دائمی

 

سرویس اینترنت نامحدود رایتل ویژه ساعت های افت مصرف و ساعات خاص می باشد که هم از نظر قیمت و هم از نظر حجم بسته، کاملا مقرون به صرفه می باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز