خدمات ویژه ایرانسل برای افراد کم توان

خدمات ویژه ایرانسل برای افراد کم توان

 

از آنجایی که افراد کم توان شرایط خاص تری را نسبت به سایر افراد دارند و برابری وجود ندارد باید اهمیت خدمات رسانی به این افراد بیشتر باشد و تمامی شرکت ها با توجه به محدودیت های این عزیزان خدمات رسانی را انجام دهند که این موضوع در کشورها اروپایی به شکل بهتری رعایت میشود و این موضوع را حتی در خیابان هایشان میتوان به وفور دید 

اما اینبار ما قصد داریم به خدمت یکی از اپراتورهای خوب کشورمان در رابطه با افراد کم توان اشاره کنیم

 

دنیای فناوری و خدمات برای افراد دارای معلولیت ذهنی

 

امکان استفاده از ابزارهای فناوری مانند تبلت، گوشی های هوشمند به دلیل مشکلاتی مانند رابط کاربری پیچیده و دشوار بودن متن ها برای افراد دارای معلولیت ذهنی مقدور نمی باشد.

پروژه "Able to include" با هدف طراحی نرم افزاری برای ساده سازی متون در اینترنت و شبکه های مجازیست که می تواند به کمک معلولان ذهنی آمده و متن هایی که در شبکه های اجتماعی با آنها سروکار داریم را به زبان ساده تر بیان کند. در این پروژه برنامه هایی برای تبدیل متن به تصاویر ساده هم در نظر گرفته شده است که با ترجمه تصاویر سخت به زبانی ساده و کاربردی برای معلولان ذهنی می پردازد.

 

ایرانسل و خدمات ویژه ناشنوایان

 

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور تلاش کرده است تا با ارائه خدمات ویژه برای ناشنوایان، سهمی در برطرف کردن مشکلات پیش روی این عزیزان داشته باشد.

استفاده از "زبان اشاره" به عنوان اصلی ترین راه ارتباطی ناشنوایان، یکی از مهمترین این خدمات است. این شرکت با به کار گیری کارشناسانی که مسلط به این تکنیک هستند، امکان خدمات رسانی بهتر را برای ناشنوایان فراهم کرده است.

افتتاح "اولین مرکز ارتباط با ناشنوایان" در روز جهانی ناشنوایان نیز از دیگر خدمات این اپراتور می باشد. در این مرکز کلیه افرادی که از طرف انجمن ها و سمن های ناشنوایان (NGO) معرفی می شوند، نه تنها از خدمات تصویری این مرکز استفاده می کنند، بلکه می توانند با انتخاب گزینه تماس تصویری ویژه ناشنوایان، از پشتیبانی و راهنمایی کارشناسان متخصص استفاده کنند.

به همین منظور کاربران کم شنوا یا ناشنوا می توانند با ارسال عدد "1" به شماره "2460" درخواست خود را ثبت کنند که در صورت موجود بودن شماره تلفن آنها در لیست ارسالی انجمن های ناشنوایان، خدمات ویژه به آنها تعلق می گیرد.

علاوه بر این شرکت ایرانسل تلاش کرده است تا با ارائه خدماتی مانند راهنمای ویژه ناشنوایان و گذاشتن زیرنویس در بعضی از برنامه ها و فیلم ها در تلویزیون اینترنتی "لنز" تجربه لذت بخشی از یک زندگی دیجیتال را برای این عزیزان رقم بزند.

 

 

دنیای فناوری و خدمات ویژه ناشنوایان

 

پیشرفت تکنولوژی تا کنون گام های موثری برای برطرف کردن نیازهای ناشنوایان برداشته است و این گروه نسبت به بقیه افراد کم توان وضعیت به مراتب بهتری را تجربه می کنند. خدماتی از قبیل:

 

·     برنامه هایی که همزمان متن نوشتاری صحبت ها و گفتگوها در آنها دیده می شود.

·     بهبود قابل توجه عملکرد سمعک ها که با کاهش سرو صدای محیط، تمرکز افراد کم شنوا را بر روی صدای اصلی بیشتر خواهد کرد.

·     تبدیل صدای فیلم ها به متن

·     تماشای فیلم به صورت زیر نویس یا زبان اشاره

 

دنیای فناوری و خدمات ویژه نابینایان

 

تکنولوژی با پیشرفت روزافزون خود در جهت رفع نیازهای بشر و ساده کردن زندگی گام بر می دارد. به کارگیری فناوری برای افزایش توانایی افراد نابینا از طریق حواس دیگر مانند لامسه و شنوایی از جمله این پیشرفت ها به شمار می رود.

علم و تکنولوژی در کنار هم توانستند برای از میان برداشتن مشکلات پیش روی این عزیزان گام های مهمی بردارند، از جمله:

 

·     یکی از بزرگترین چالش های نابینایان و کم بینایان، مسیر یابی و خواندن مطالب و اخبار است که کتاب های بریل، کتاب های آموزشی صوتی در این زمینه بسیار کارگشا بوده است.

·     اپلیکیشن های مختلف و سودمندی که به نابینایان و کم بینایان در زمینه اطلاع از موقعیت جغرافیایی و مسیر یابی،اطلاع از مبلغ پول و شناخت اشیا کمک می کند و به راحتی قابل نصب بر روی تبلت و گوشی هوشمند می باشد.

·     دستگاه خواندن متن که به راحتی قابل حمل بوده و امکان خواندن کتاب، روزنامه، گوشی هوشمند، تلویزیون، برچسب ها و ... را برای آنها فراهم می کند.

 دنیای فناوری و دسترسی پذیری

 

دسترسی پذیری به معنی کار کردن راحت معلولان با ابزارها و گجت ها می باشد. بنابراین دسترسی پذیری هر فناوری بسیار مهم و اساسی می باشد و لازم است تولیدکنندگان به این بخش توجه کافی داشته باشند. چرا که در صورت توجه تولیدکنندگان، آینده این افراد می تواند روشن تر باشد و جهان جای بهتری برای زیست همگان باشد.

بنیاد "ONCE" در کشور اسپانیا با تعریف فاکتورهایی، گوشی های هوشمند را بر اساس میزان دسترسی پذیری دسته بندی کرده و با ارائه برچسب هایی برای افراد معلول مشخص و ارزیابی می کند. این کار ارزشمند در کنار فعالیت همه بخش های جامعه می تواند نور امیدی برای زندگی آینده معلولان با مشکلات کمتر باشد. بنابراین لازم است تولید کنندگان گوشی های هوشمند تلاش کنند تا محصولات خود را با بالاترین سطح دسترسی پذیری برای راحتی افراد معلول توسعه دهند.

 

 

 

دنیای فناوری و خدمات برای افراد کم توان جسمی و حرکتی

 

امروزه به کمک هوش مصنوعی و پرینترهای سه بعدی، ابزارهای خارق العاده ای ساخته شده است که به این افراد توانایی انجام کارهایی که قبلا سخت و حتی غیر ممکن می رسید را می دهد. ابزارهایی از قبیل:

 

·     دست و بازوهای مصنوعی

·     ربات های هوشمند به عنوان دستیار

·     برنامه ها و ابزار های جانبی در کنار گوشی ها و لپ تاپ ها مانند گوشی هایی که با حرکت سر و دست بدون نیاز به لمس انگشتان کار می کنند و کارهایی مانند تماس و پخش موسیقی را انجام می دهند.

·     ماوس هایی که با حرکت چشم یا سر کار می کنند.

 


منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

روش استفاده از گوشی شیائومی به عنوان مودم ۵G

از آنجایی که گوشی های شیائومی در میان مردم حسابی جا باز کرده اند و تمامی افراد ام از زن و مرد و کودک و جوان به دنبال خرید مدل های جدید گوشی های ایم برند میبشاند بد نیست که با امکانات این گوشی و البته مدل هایی آن آشنا شویم که در مرحله ی اول شناختی نسب به این گوشی ها که در حال حاضر ترند جهانی شده اند بیاندازیم و در مرحله ی دوم اگر روزی قصد خرید این گوشی ها را کردیم با دید بالاتری خرید را انجام دهیم 

مجهز شدن گوشیهای هوشمند به اینترنت نسل سوم، اتفاقی بود که در زمان خود دگرگونی بسیاری را به همراه داشت. با به بازار آمدن نسل چهارم اینترنت، سرعت و کیفیت ارتباطی بالاتر رفت و اپلیکیشن های کاربردی و بازیها با قدرت پایشان به زندگی بشر امروزی باز شد. فناوری ای که رقابت شرکت های تولید کننده را وارد عرصه جدیدی از تکنولوژی و پیشرفت کرد تا آنجا که امروزه برند های مطرح با عرضه گوشی های هوشمند 5G ، سعی در پررنگ کردن حضورشان در همه عرصه های زندگی از شخصی و اداری گرفته تا حمل و نقل، صنعت و کشاورزی را دارند.

سرعت بالای انتقال داده ها و افزایش حجم داده های قابل مبادله در گوشی های هوشمند 5G، تمایل شدید کاربران به استفاده از این گوشیهای هوشمند را به همراه داشته است؛ به طوری که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیش بینی می کنند سهم فروش گوشی های مجهز به تکنولوژی 5G از 5 درصد در سال 2019 میلادی به 26 درصد در سال 2023 خواهد رسید پیش بینی ای که شرکت های تولید کننده موبایل در سراسر دنیا را به سمت و سوی توسعه و تولید گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت سوق داده است؛ به طوری که نسل جدید گوشی های هوشمند را 5G می خوانند: یک استاندارد جدید که سرعتش خیلی بیشتر از LTE می باشد.

شرکت هایی مانند شیائومی،سامسونگ و هواوی از اولین برندهایی هستند که در گسترش و توسعه این تکنولوژی نوپا اولین گامهای موثر را برداشتند و تلاش کردند با عرضه گوشی های اقتصادی، میان رده و پرچمدار سهمی از بازار رو به گسترش این تکنولوژی از آن خود کنند.

در این میان شرکت چینی شیائومی با عرضه بیش از 30 مدل گوشی هوشمند با تکنولوژی ارتباطی 5G ، جزء برترین های این عرصه به شمار می رود. گوشی های هوشمند با قیمت مناسب و کیفیت و کارایی بسیار بالا که می توانند به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

 

 5G Redmi K30 و Redmi K30 Pro

 

 شیائومی K30 با امکان دانلود 3700 مگابایت و آپلود 1600 مگابایت در ثانیه در کنار مدل پرو با توان دانلود 7500 مگا بایت و آپلود 3700 مگابایت در ثانیه هر دو از انتخاب های بسیار خوب هستند.

 

 

Mi10 Pro 5G

 

یک پرچمدار فوق العاده قدرتمند، با قیمت حدود 14 میلیون که از قابلیت 5G برخوردار است. این گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 865 و نمایشگر خمیده 7/6 اینچی و پنل AMOLED از قابلیت دانلود 7500 مگابایتی و آپلود 3700 مگابایت در ثانیه برخوردار است. این گوشی هوشمند با عمر باتری فوق العاده و 8 گیگابایت حافظه رم، یک محصول با کیفیت به شمارمی رود.

 

Mi 10 5G

 

یک گوشی هوشمند زیبا با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G و قیمت 18 میلیونی است که با توان دانلود 7500 مگابایت و آپلود 3700 مگابایت در ثانیه محصولی شیک و محبوب به شمار می رود.

 

Mi 10 Lite 5G

 

می 10 لایت 5G شیائومی یکی از بهترین گوشی های هوشمند دو سیم کارت و مجهز به 5G که کمتر از 10 میلیون قیمت گذاری شده است. این گوشی با سرعت دانلود 3700 مگابایت و سرعت آپلود 1600 مگابایت در ثانیه از انتخاب های خوب و باکیفیت به شمار می آید.

 

 

تبدیل گوشی هوشمند شیائومی به مودم

 

با آن که هنوز شبکه مخابراتی نسل پنجم به طور گسترده در کشورمان استفاده نمی شود؛ ولی بسیار زود این شبکه ها برای عموم راه اندازی شده و اینترنت 5G در دسترس همه قرار خواهد گرفت . تفاوت قابل ملاحظه سرعت انتقال داده ها هم از نظر دانلود و هم از نظر آپلود، کاربران را برای تبدیل بی دردسر گوشی های هوشمند به مودم ترغیب کرده است.

 

برای تبدیل گوشی های شیائومی به مودم کافیست :

 

·        گزینه Hotspot گوشی خود را فعال کنید،

·      سپس در بخش تنظیمات یا Setting گوشی، گزینه Portable Wi-Fi Hotspot را پیدا و انتخاب کنید و

·        در صفحه پیش رو گزینه Portable Hotspot را روشن کنید. (اگر این گزینه را پیدا نکردید بر روی More ضربه بزنید تا گزینه را ببینید).

پیشنهاد می شود برای حفظ امنیت و جلوگیری از سوء استفاده دیگران برای شبکه Hotspot نام کاربری و گذرواژه انتخاب کنید.

برای این کار به بخش Setting یا تنظیمات رفته و بر روی گزینه Portable Wi-Fi Hotspot ضربه بزنید.

سپس در صفحه باز شده Setup Portable hotspot را انتخاب کنید.

 

در بخش تنظیمات گزینه های ذیل را تکمیل کنید:

 

SSID : در این بخش نام نقطه اتصال شخصی تان را وارد کنید. این نام درصورت روشن بودن Hotspot توسط دستگاه های دیگر شناسایی می شود.

Password: رمز مورد نظر خود را که بهتر است شخصی و دشوار باشد را در این قسمت وارد کنید.

در صورتی فراموش کردن رمز، بر روی گزینه چشم (نمایش گذرواژه) کلیک کنید تا رمز عبورتان را ببینید.

با توجه به این که سرعت اینترنت موبایل از بسیاری از خدمات دهندگان Wifi بهتر است، پیشنهاد می شود در صورتی که قصد خرید گوشی هوشمند جدید را دارید، با خرید یک گوشی هوشمند 5G از کیفیت و سرعت اینترنت لذت ببرید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


طرح مکالمه رایگان همراه اول

همانطور که میدانید تمامی اپراتورها برای تشویق مشترکین خود به مکالمات تلفنی بسته های تشویقی را در می گیرند که مشترکین بتوانند از آن طریق مکالمات بیشتری داشته باشند و تماس هایشان محدود به تماس های اینترنتی واتساپ نشود 

 

 

 طریقه فعال سازی بسته های مکالمه رایگان

 

بسته های مکالمه رایگان هیچ محدودیتی برای سیم کارت های همراه اول ندارند و مشترکین سیم کارت دائمی نیز می توانند آن را برای خود فعال نمایند. برای مشترکین دائمی هزینه بسته بر روی قبض ماهانه افراد اعمال می شود و افراد در پایان هر ماه می توانند هزینه کلی قبض خود را پرداخت کنند.

 

 

در پایان به این نکته توجه داشته باشید که این طرح های همراه اول تنها به مکالمه محدود نمی شوند و شما می توانید از این طرح های مقرون به صرفه در جهت گرفتن اینترنت نیز استفاده نمایید. 

طرح های مکالمه رایگان درون شبکه

 

از خدمات مهمی که همراه اول برای کاربران و مشترکین خود ارائه می دهد، طرح های مختلف برای مکالمات رایگان است که به همین منظور بسته هایی با تنوع زیاد برای کاربرانش تعیین کرده است و این کاربران می توانند با توجه به میزان کارکرد و استفاده ای که از سیم کارت خود دارند این بسته ها را خریداری کرده و آن را فعال نمایند. برای فعالسازی بسته های مقرون به صرفه همراه اول می توانید کد #۱۰* را شماره گیری نمایید.

از جذاب ترین بسته های مکالمه ای همراه اول می توان به طرح خانواده اشاره کرد به طوری که کاربران با خرید این بسته فرصت مکالمه نامحدود را به دست می آورند. مزیتی که این بسته دارد این است که بعد از اتمام زمان مصرف آن مشترکین می توانند در مدت محدودی مکالمه کنند.

 

برای فعال سازی این بسته ها می توانید از کد ها زیر استفاده نمایید:

 

کد دستوری فعالسازی ۲ گیگابایت ۲۴ ساعته: #۱۱۵۲*۱۰*

استعلام وضعیت سرویس‌های نامحدود فعال: #۳۳۷۰*۱۰*

کد دستوری فعالسازی مکالمه رایگان به مدت 24 ساعت: #۱۱۵۱*۱۰*

کد دستوری فعالسازی امتیاز باشگاه فیروزه‌ای: #۱۱۵۳*۱۰*

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


کدهای مکالمه رایگان ایرانسل

کدهای مکالمه رایگان ایرانسل


با اپراتور ایرانسل و خدمات روزمره ی ایرانسل قطعا به طور کامل آشنایی داریم اما سوال این است که آیا از طرح های این اپراتور مانند بسته های مکالمه ی رایگان اینترنت های تخفیف دار و.. نیز آشنا هستیم؟ جواب اکثریت ما به این سوالات به دو دلیل خر است دلیل اول این است که ما بخاطر مشکلات و درگیریهای روزمه فرصتی برای چک کردن خبرهای ایرانسل و آگاه شدن از طرح ها نداریم و دلیل دوم ثابت نبودن این بسته های ویژه است چرا که خیلی از آنها به دلیل مناسبتها و اعیاد در بازه ی زمانی معینی تعریف میشوند و به عبارتی دائمی نمیباشند ما درد این خبر به بسته ی مکالمه رایگان ایرانسل اشاره میکنیم که هم از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و هم ثابت میباشد

 

ایرانسل به عنوان یکی از اولین ارائه دهندگان طرح های مکالمه رایگان، جایگاه به خصوصی هم در بین اپراتورها و هم در بین کاربران داشته و دارد. از زمان تاسیس این شرکت، طرح ها و بسته های هیجان انگیز ایرانسل آنقدر برای کاربران جذاب بوده است که همیشه در اولویت انتخاب مشترکان قرار داشته است. بسته های مختلف مکالمه، پیام رسانی، اینترنت و ترکیبی اپراتور ایرانسل که بسته به نیاز کاربران نه تنها پاسخگوی نیاز مشترکان بوده بلکه در جهت مدیریت مالی هزینه های این بخش نیز رضایت نسبتا بالای کاربران ایرانسلی را به همراه داشته است.

بسته مکالمه طلایی ایرانسل،که با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران مواجه شده است، بیشتر مخصوص مشترکینی است که مدت زمان زیادی را صرف مکالمه با افراد مختلف می کنند. این بسته شگفت انگیز که با پرداخت مبلغ ناچیزی (در مقایسه با تعرفه های معمولی) برای کاربران ایرانسلی فعال می گردد، می تواند یک پیشنهاد فوق العاده برای کاهش هزینه های بخش مکالمه هر مشترک باشد.

بسته پیشنهادی مکالمه ایرانسل که بر اساس الگوی مصرف هر کاربر متفاوت بوده و فقط مختص تماس های درون شبکه ای می باشد، و با شماره گیری کد #4444* و انتخاب اولین گزینه و بسته ی مورد نظر، فعال می شود. کاربران علاقمند ایرانسلی می توانند با شماره گیری این کد بسته تخفیفی خود را فعال کرده و از مکالمه چند برابر لذت ببرند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

خبر خوب برای خریداران گوشی های هوشمند جدید سامسونگ

خبر خوب برای خریداران گوشی های هوشمند جدید سامسونگ


اکثریت ما گوشی های سامسونگ را با مدل های میان رده اش می شناسیم چرا که معتقدیم سامسونگ حرف اول را در گوشی های میانرده میزند و اگر دنبال یک گوشی هوشمند به اصطلاح لاکچری باشیم به سراغ پرچمداران کمپانی اپل خواهیم رفت اما این در تمامی موارد صادق نمیباشد چرا که بسیاری از افراد هستند که گوشی های سامسونگ را مناسب تر از سایر کمپانی ها میدانند و حتی اگر قصد خرید یک گوشی گرانقیمت و لاکچری را داشته باشند به سراغ پرچمداران این کمپانی خواهند رفت اما خب این گوشی ها نیز از قیمت بالایی برخوردارند و کار را برای متقاضیان سخت میکنند و همچنین طالبان این گوشی ها نسبت به سایر محصولات این شرکت کمتر میباشد برای همین این کمپانی برای فروش پرچمداران جدیدش دست به یک کار جدید زده است

 

به نظر می رسد که سامسونگ نیز کاملا به این موضوع آگاهی داشته و برای کاهش هزینه و ترغیب کاربران برای خرید مدل های جدید راه کاری را معرفی کرده است. بر اساس اعلام این شرکت، خریداران ساعت های هوشمند، تبلت یا گوشی های این شرکت می توانند با معاوضه حداکثر چهار گوشی قدیمی به سامسونگ از هزینه ها بکاهند. البته این شرکت برای دستگاههای قدیمی شرایطی را تعیین کرده است. این شرکت با بیان این که با اندکی خط و خش مشکلی نخواهد داشت ولی گوشی های شکسته یا ترک خورده، زیاد خراشیده شده، دارای فرورفتگی یا زدگی، دچار صدمه هایی ناشی از آب خوردگی و دارای پورت های شارژ و اتصالات باتری یا سیم کارت خراب در این گروه قرار نخواهند گرفت.

بر اساس گزارش اندروید پلیس ، علاقمندان به تعویض باید دستگاهی را ارائه دهند که روشن شود و ناگهانی خاموش نشون و قدرت نگهداری شارژ را داشته باشد. کاربرانی که گوشی های قدیمی را ارسال می کنند باید توجه داشته باشند که سامسونگ دستگاههای بن شده و قسطی را نمی پذیرد و لازم است که دستگاه کاملا در مالکیت کاربر باشد. در صورت دارا بودن تمام شرایط کاربر باید تمام اطلاعات شخصی را از روی دستگاه پاک کرده و نرم افزار ضد سرقت را غیر فعال کند.سپس دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگرداند.

بعد از ارسال دستگاههای قدیمی، شرکت بعد از ارزیابی شرایط، هزینه دستگاه به کاربر اعلام می گردد. در زمان ارزیابی دستگاهها در صورتی که معیارهای مد نظر را نداشته باشد به کاربر حداکثر هفت روز فرصت داده خواهد شد که درخواست بازپس فرستادن آن را ارسال کند تا شرکت گوشی را به آدرس پستی اش به رایگان ارسال کند.

با توجه به آنچه که بیان شد بسته به قیمت دستگاهی که کاربر قصد خریدش را دارد تعداد دستگاه ها از یک تا چهار دستگاه متغیر خواهد بود.

سامسونگ گوشی ترک خورده را به پرداخت هزینه کمتر می پذیرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز